vineri, 7 aprilie 2017

Bureți regali cu unt și piept de pui

Bureți regali cu unt și piept de pui
Bureți regali cu unt și piept de pui
Bureți regali cu unt și piept de pui

Foto: Piept de pui, bureți regali cu unt (la tigaie) și salată de roșii;

Bureții regali sunt o categorie de ciupercă cu pălăria mică, dar cu piciorul foarte dezvoltat. Pregătirea lor corectă poate transforma o masă banală într-un festin de neuitat. 

Ingrediente:
-bureți regali;
-unt;
-sare;
-piper.

Pentru a prepara bureții regali în unt, este nevoie să-i curățați cu o perie sau cu un șervet de bumbac. Nu udați bureții, nu vor mai fi la fel de buni.

Într-o tigaie antiaderentă puneți câteva cubulețe de unt. Amestecați continuu până se topește tot untul și temperați focul. 

Rupeți bureții cu mâna, pe lungime și-i așezați în untul fierbinte. Amestecați cât timp se prăjesc, pentru a se rumeni uniform. Adăugați sare și piper și serviți ca garnitură sau ca atare cu un pahar de vin roșu.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete