vineri, 7 aprilie 2017

Cârnăciori și piure cu lapte

Cârnăciori și piure cu lapte
Cârnăciori și piure cu lapte
Cârnăciori și piure cu lapte

Foto: Piure cu lapte și cârnăciori;

Ingrediente:
-cartofi albi;
-sare;
-lapte.

Poate că vi se pare un piure sărăcăcios, dar nu este deloc așa. Piureul cu lapte, fără unt sau alte grăsimi este dietetic, gustos și ușor de pregătit.

Cartofii se decojesc, se taie cuburi și se pun la fiert în apă rece. Când sunt fierți, se scurge apa, dar se păstrează un strop pe fundul oalei. 

Cu un zdrobitor manual, niciodată cu robotul, sfărâmați cartofii până nu mai rămân bucăți întregi. Adăugați sare și subțiați cu lapte cald. Se servește cu cârnăciori sau cum vă doriți.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete