vineri, 7 aprilie 2017

Cartofi și cârnați la cuptor (în vin)

Cartofi și cârnați la cuptor
Cartofi și cârnați la cuptor
Cartofi și cârnați la cuptor
Cartofi și cârnați la cuptor

Foto: Cartofi și cârnați în vin (la cuptor);

Ingrediente:
-cârnați de casă;
-cartofi;
-vin alb sec;

Cârnații se așază în spirală, într-o tavă de copt, iar din loc în loc se înfig cartofi curățați. Înțepați cârnații din loc în loc, adăugați un pic de apă rece și un pahar mare de vin alb sec.

Dați totul la cuptorul încins și așteptați să se rumenească și să scadă lichidul. Sunt un deliciu! Cartofii capătă și ei culoare și aromă și-i puteți servi împreună.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete