vineri, 7 aprilie 2017

Ciorbă de linte roșie

Ciorbă de linte roșie
Ciorbă de linte roșie
Ciorbă de linte roșie
Ingrediente:
-linte roșie;
-ceapă;
-ardei;
-morcovi;
-o rădăcină de pătrunjel;
-o țelină mică;
-o lingură de boabe de chimen;
-pastă de tomate sau tomate proaspete ori din conservă.
-pătrunjel frunze.

Legumele se curăță, se spală, se toacă în cuburi mici și se pun la călit în câteva linguri de ulei. Aveți grijă să amestecați cu regularitate, pentru a nu se arde. Când sunt gata, îndepărtați-le de pe flacără.

Citește și: Ciorbă de fasole

Lintea spălată în câteva ape se pune la fiert într-o oală. Când va da în clocot, se ridică o spumă groasă. Îndepărtați spuma și adăugați legumele pregătite anterior. Adăugați și chimenul și lăsați la fiert.

Când lintea e fiartă, adăugați tomatele și mai fierbeți puțin. Potriviți gustul de sare, adăugați piper și închideți focul. Presărați verdeața proaspătă și serviți caldă.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete