joi, 6 aprilie 2017

Ciorbă de măcriș și spanac

Ciorbă de măcriș și spanac
Ciorbă de măcriș și spanac

Foto: Ciorbiță de măcriș și spanac (astăzi se poartă clorofila);

Ingrediente:
-ceapă;
-morcovi;
-păstârnac;
-o rădăcină de pătrunjel;
-ardei.
-frunze de măcriș;
-spanac;
-ouă;
-ulei;
-sare.
Tăiați în cuburi mici legumele și puneți-le într-o oală curată. Adăugați 2-3 linguri de ulei, un strop de sare și puneți oala pe flacără, la foc potolit. Amestecați cu regularitate până ce legumele se înmoaie.

Când legumele sunt moi, adăugați apa și lăsați la fiert, până ce legumele sunt făcute. Adăugați spanacul și măcrișul spălat și opărit și mai fierbeți câteva minute. Nu va fi nevoie să acriți ciorba. Măcrișul dă gustul acru, suficient cât să fie plăcut.

Citește și: Urzici cu mămăligă

Spre sfârșitul fierberii, spargeți și dați drumul câtorva ouă, în lichidul care clocotește încă. Închideți focul, potriviți gustul de sare și adăugați verdeața (leuștean, pătrunjel) tocată mărunt. Serviți cu rondele de ardei iute.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete