Ciorbă de perișoare cu zeamă de varză și mărar

Ciorba de perișoare
Ciorba de perișoare
Ciorba de perișoare

Foto: Ciorbă de perișoare cu zeamă de varză și mărar;

Dragii mei, nu știu voi cum pregătiți ciorba de perișoare, dar eu dacă nu am zeamă de varză de cea mai bună calitate, clară și aromată, mai bine nu mă apuc.

Deci, iată care e rețeta mea de ciorbă de perișoare cu zeamă de varză și mărar:

Ingrediente:
-ceapă;
-morcovi;
-o rădăcină de pătrunjel;
-o rădăcină de țelină (micuță);
-ardei;
-roșii;
-zeamă de varză;
-mărar verde.

Tocați legumele în cuburi mici. Dacă vouă vă place să adăugați și alte legume, puteți face acest lucru. Până la urmă, ciorba aceasta nu are o rețetă fixă și o puteți prepara după propriul gust. Așezați legumele la fiert în apă rece, cât să le acopere. Eu nu adaug ulei în această etapă, pentru că ciorba mea va fi cu carne de purcel și prin fierbere, perișoarele vor elibera propria grăsime. Deci, nu vreau să încarc suplimentar ciorba cu grăsime. Nu adaug nici sare, pentru că zeama de varză pe care o voi pune este deja sărată și nu vreau să depășesc măsura. Voi adăuga sarea către sfârșit.

Într-un alt vas, puneți zeama de varză la fiert.
Când legumele sunt fierte pe jumătate, completați cu apă, lăsați să dea în clocot și adăugați perișoarele în supa de legume.

Ingrediente pentru perișoare:
-carne de purcel (tocată);
-albuș de ou;
-orez;
-piper;
-puțin mărar tocat foarte fin;
-o ceapă mică tăiată fin; 

Amestecați ingredientele, frământând bine compoziția. Aveți grijă să nu exagerați cu ceapa și orezul din compoziția de perișoare, pentru că nu vor rămâne întregi la fierbere, ci se vor desface. Albușul de ou are efect tocmai contrar. Leagă compoziția și previne ruperea perișoarelor.

Formați sfere, cu mâinile ude. Așezați-le direct în lichidul care fierbe. Continuați până ce terminați compoziția de perișoare. Mai fierbeți puțin, până ce orezul și carnea par aproape fierte și adăugați zeama de varză, pe care v-am spus să o puneți la fiert separat. Continuați fierberea și către sfârșit, adăugați roșiile fără piele, tocate mic sau roșii în suc propriu. Pentru că n-am adăugat sare până în acest moment, potriviți gustul, mai dați în câteva clocote și închideți focul. La sfârșit adăugați o mână mare de mărar verde, tocat mic, amestecați și puneți capacul.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu