vineri, 7 aprilie 2017

Ciuperci Pleurotus cu smântână

Ciuperci Pleurotus cu smântână
Ciuperci Pleurotus cu smântână
Ciuperci Pleurotus cu smântână

Foto: Ciuperci Pleurotus cu smântână, pui și salată de castravete; 

Ciupercile Pleurotus sunt un pic mai fibroase și mai uscățive decât ciupercile pe care le folosim în mod uzual. Acest fapt mă face să le pregătesc cu un pic de sos de smântână, care mie mi se pare că le îmbracă în mod delicat.

Ingrediente:
-ciuperci Pleurotus;
-smântână;
-usturoi zdrobit;
-sare;
-piper;
-ulei de măsline;
-pătrunjel.

Într-o tigaie adâncă se înfierbântă puțin ulei de măsline. Când este suficient de fierbinte, se pun în tigaie ciupercile curățate și cu piciorușul tăiat pentru că acesta este tare și aspru. 

Se prăjesc ciupercile, se condimentează cu sare și piper, se adaugă usturoiul zdrobit și se mai gătește 1-2 minute, apoi se adaugă smântâna. Se mai time pe flacără câteva clipe, se închide focul și se adaugă pătrunjelul. Sunt un deliciu.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete