marți, 25 aprilie 2017

Ciupercuțe de salam cu ou și cașcaval

Ciupercuțe de salam cu ou și cașcaval
Ciupercuțe de salam cu ou și cașcaval
Ciupercuțe de salam cu ou și cașcaval
Ingrediente:
-salam;
-ouă;
-cașcaval ras;
-ceapă verde.

Citește și: Omletă la cuptor

Tăiați felii de salam, fără a îndepărta membrana exterioară. Aveți grijă atunci când mâncați, trebuie să înlăturați membrana. Spargeți ouăle și le bateți cu o furculiță, apoi adăugați cașcavalul ras.

Turnați 2 linguri de ulei într-o tigaie și puneți salamul la prăjit. Când începe să sfârâie veți observa că se ridică asemeni unor pălării de ciupercă. Întoarceți ciupercuțele cu fața în sus și turnați cu o lingură compoziția de ou și cașcaval. Dați focul mic și aveți răbdare să se coaguleze oul.

Citește și: Omletă cu brânză

Când sunt gata, scoateți pe o farfurie și presărați ceapă verde tocată fin. Serviți calde, cu roșii cherry tăiate.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete