miercuri, 5 aprilie 2017

Piept de struț, legume și ciupercuțe sote

Piept de struț, legume și ciupercuțe sote
Piept de struț, legume și ciupercuțe sote
Piept de struț, legume și ciupercuțe sote

Foto: Piept de struț, legume și ciupercuțe sote;


Astăzi vreau să vă dezvălui misterul ciupercilor sote, delicioase și aurii.

Știți că ciupercile au darul de a absorbi apa. Astfel, dacă doriți ciuperci sote aurii este recomandat să nu le spălați, ci numai să le periați ușor. Dacă nu este posibil, ciupercile fiind prea murdare, curățați cu un prosop umed sau le lăsați un timp la uscat, apoi le gătiți.

Mai clar spus, apa în tigaia în care prăjiți ciuperci împiedică o rumenire corectă și induce fierbere, ceea ce nu ne dorim. Dacă aveți mai multe ciuperci, trebuie să le prăjiți în tranșe succesive.

Acum că ne-am lămurit cu pregătirea ciupercilor, puneți pe foc o tigaie cu puțin ulei. Aveți grijă să nu aglomerați ciupercile în tigaie, pentru a nu lăsa prea mult lichid. Gătiți la foc iute, amestecând periodic. E bine de știut că o ciupercă gătită mai puțin e mai gustoasă. La final asezonați cu sare și piper.

Serviți ciupercuțele simplu sau împreună cu o friptură bine făcută.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete