vineri, 7 aprilie 2017

Dovlecei pe grill

Dovlecei pe grill
Dovlecei pe grill

Foto: Piept de pui, dovlecei pe grill și tzatziki;

Dacă vă doriți o cină ușor de preparat și de digerat, vă recomand dovleceii pe grill, cu tzatziki.

Ingrediente:
-2-3 dovlecei tineri;
-sare;
-ulei;
-piper.

Tăiați dovleceii în felii de 1 cm. Eu prefer să nu le dau cu sare în acest moment, nu vreau să-și lase zeama.

Încindeți un grill de fontă, uns cu puțin ulei. Uneori, eu îl folosesc neuns, pentru că nu-mi doresc fum în bucătărie și vreau ca legumele să fie mai dietetice.

Când e fierbinte, așezați dovleceii și-i coaceți pe ambele fețe. Când sunt gata, sărați, presărați piper și puteți servi cu tzaziki ori cu pastă de usturoi.

Ingrediente pentru tzatziki:
-iaurt natural;
-castravete decojit și tăiat în cuburi mici;
-usturoi;
-piper;
-sare;
-ulei de măsline;
-usturoi zdrobit.

Amestecați ingredientele și serviți rece.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete