sâmbătă, 22 aprilie 2017

Friptură de miel cu vin alb, mentă și lămâie

Friptură de miel cu vin alb, mentă și lămâie
Friptură de miel cu vin alb, mentă și lămâie
Friptură de miel cu vin alb, mentă și lămâie
Friptura de miel îmi place indiferent de modul în care aleg să o pregătesc, dar această friptură cu mentă și lămâie are o notă proaspătă, inspirată de primăvara care tocmai a sosit.

Ingrediente:
-pulpă de miel;
-o cană mare de vin alb sau poate chiar mai mult;
-sare;
-piper;
-rozmarin;
-mentă;
-lămâie;
-ulei de măsline;
-4-5 grăunți de usturoi.

Prepararea fripturii de miel cu vin alb, mentă și lămâie este extrem de simplă. 
Puneți carnea de miel într-o tavă de copt și condimentați cu sare, piper și rozmarin. 

Stropiți friptura cu ulei de măsline și adăugați în tavă grăunții de usturoi cu frunze cu tot, dar crăpați fiecare printr-o lovitură cu latul cuțitului.

Adăugați vinul și încă o cană de apă rece și dați friptura la cuptor, la foc potrivit.

Citește și: Drob de miel

Când s-a rumenit pe o parte, întoarceți pulpele pentru a se rumeni și pe cealaltă parte.

Atunci când friptura este aproape gata, adăugați sucul de la jumătate de lămâie și cealaltă jumătate tăiată felii. Mai lăsați friptura la cuptor câteva minute, apoi închideți focul și presărați menta tăiată fin.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete