duminică, 16 aprilie 2017

Friptură de miel cu vin alb

Friptură de miel cu vin alb
Friptură de miel cu vin alb
Friptură de miel cu vin alb
Friptură de miel cu vin alb
Friptură de miel cu vin alb, pâine de casă
pâine de casă
Despre această friptură de miel aș putea spune că este delicioasă, delicioasă, delicioasă. Aș mai putea adăuga încă vreo doi sau trei de „delicioasă” și tot n-ar fi suficient. Dacă mă gândesc și la faptul că durează doar câteva minute s-o pregătești înainte de a o băga la cuptor, aș zice că e friptura ideală de Paște.

Ingrediente:
-o pulpă grăsuță de miel;
-ulei de măsline;
-usturoi pisat;
-sare;
-piper proaspăt zdrobit;
-rozmarin proaspăt;

Pulpa de miel se spală și se usucă pe un șervet de bucătărie, apoi se pune în tava de copt. Turnați peste miel mujdeiul, piperul, sarea, rozmarinul proaspăt tocat fin și ulei de măsline. Masați câteva clipe carnea cu condimentele adăugate.

Adăugați un pahar de apă și două de vin și dați friptura la cuptor. Nu vă grăbiți, pentru că trebuie să stea acolo câteva ore bune, până ce se rumenește și se frăgezește. Deci, temperați focul și aveți grijă ca periodic să întoarceți pulpa pentru a se rumeni uniform. Dacă scade lichidul din tavă, adăugați vin.
Când friptura e rumenă, fragedă, delicioasă, aromată, minunată, o scoateți din cuptor, o transferați pe un platou cu tot cu zeama din tavă și serviți cu salată verde și musai cu pâine caldă făcută în casă.

Paște fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete