miercuri, 5 aprilie 2017

Friptură de porc și legume în stil mexican

Friptură de porc și legume în stil mexican
Friptură de porc și legume în stil mexican
Friptură de porc și legume în stil mexican

Foto: Friptură de porc și legume în stil mexican;

Ingrediente:
-o bucată generoasă de carne de porc;
-vin roșu;
-sare;
-piper;
-ulei de măsline.

Condimentați cu sare și piper carnea de porc, apoi legați-o cu o sfoară, formând un fel de baton. Astfel legată, sucurile se vor împrăștia mai greu. Mai presărați un pic de piper și deasupra, dacă vă place ceva mai condimentată.

Așezați carnea într-u tavă lungă și îngustă, ca cea pentru cozonac. Stropiți cu ulei de măsline, adăugați un pic de apă rece și dați carnea la cuptor.

Când apa s-a evaporat, stingeți cu un pahar de vin și continuați să gătiți până se frăgezește bine.

Serviți friptura cu o garnitură potrivită. Eu am ales un amestec de legume, pregătit în stil mexican, iute și delicios.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete