miercuri, 5 aprilie 2017

Iaurt cu fructe de pădure, nuci și fulgi de ovăz

Iaurt cu fructe de pădure, nuci și fulgi de ovăz
Iaurt cu fructe de pădure, nuci și fulgi de ovăz
Iaurt cu fructe de pădure, nuci și fulgi de ovăz

Foto: Iaurt, fulgi de ovăz, nuci, fructe de pădure și miere;

Micul dejun poate deveni un răsfăț dacă dați atenție detaliilor mici. Astfel, un simplu iaurt cu fructe poate deveni un deliciu, dacă nu apelați la variantele din comerț, ci îl pregătiți singuri.

Citește și: Iaurt cu căpșune

Ingrediente:
-iaurt natural, fără adaos de zaharuri sau coloranți;
-fructe de pădure congelate sau proaspete;
-nuci, alune de pădure, alți sâmburi;
-miere;
-fulgi de ovăz, fără zahăr.

Tot insist ca ingredientele să fie în starea lor naturală, fără adaos de zaharuri. Poate vă veți gândi că preparatul va fi un picuț acrișor. Nu nu este acru, pentru că mierea pe care o vom adăuga la sfârșit va da o savoare specială și un gust dulce minunat.

Citește și: Iaurt cu fructe și caju

Pregătiți o cană largă. Puneți în straturi iaurtul și fulgii de ovăz, fără a exagera cu ovăzul. Fulgii se vor umfla, un pic. Adăugați sâmburii, fructele și miere naturală, lichidă. Ornați cu ceva verde. Eu am pus o frunză de lămâiță.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete