sâmbătă, 8 aprilie 2017

Apa de nucă de cocos

Lapte de cocos
V-ați întrebat vreodată cum să scoateți sucul de cocos din nucă fără să vărsați vreo picătură? Ei, bine, o soluție există.

Luați o nucă de cocos în care se aude lichidul atunci când o scuturați. Sunt nuci cu mai mult suc și nuci cu mai puțin, dar nu disperați, în toate e la fel de delicios.

Întoarceți nuca de cocos cu coada în sus sau mai bine zis cu locul unde ar trebui să fie coada. Acolo sunt trei puncte mai închise la culoare și un picuț mai adâncite.

Cu un cuțit cu vârful ascuțit încercați să înlăturați coaja din ele. Aveți grijă că unele cedează mai repede, altele mai greu. Cum sunt trei la fiecare nucă, nu insistați dacă prima nu se sparge, mai încercați, veți reuși cu siguranță.

După ce ați înlăturat coaja dintr-o gaură, introduceți vârful cuțitului și faceți un canal și în pulpă, cât să permită accesul unui pai de apă.

Introduceți paiul prin gaura formată și beți sucul delicios. 

Cu nuca rămasă procedați ca și cu o nucă tradițională. Spargeți coaja și o înlăturați, iar miezul poate fi consumat ca atare sau în prăjituri.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete