vineri, 7 aprilie 2017

Legume la cuptor

Legume la cuptor
Legume la cuptor

Foto: Legume pregătite pentru cuptor (cartofi dulci, roșii, vinete, ceapă);

Ingrediente:
-cartofi dulci;
-roșii;
-vinete;
-ceapă;
-sare;
-piper;
-ulei de măsline;

Îmi place să gătesc simplu și rapid, cu condimente puține, pentru a mă putea bucura de savoarea naturală a legumelor.

Legumele curate, se taie în bucăți cât mai estetice și se așază într-o tavă curată, uscată și tapetată cu hârtie de copt.

Stropiți legumele cu ulei de măsline, presărați sare și piper și dați la cuptor, la foc mediu, până se pătrund și devin pufoase. Legumele se vor coace în sucul propriu, fără a adăuga apă. Pentru a nu deveni uscățive, reduceți focul, iar în prima jumătate de oră țineți tava acoperită.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete