joi, 6 aprilie 2017

Mușchiuleț fript, legume și ciuperci Mun

Mușchiuleț fript, legume și ciuperci Mun
Mușchiuleț fript, legume și ciuperci Mun
Mușchiuleț fript, legume și ciuperci Mun

Foto: Mușchiuleț fript, legume și ciuperci Mun;

Ciupercile Mun sau urechi de lemn sunt specifice bucătăriei chinezești. Au o textură ușor gumată, aș zice și un ușor iz de pământ, neobișnuit pentru mine. Îmi place să le gătesc uneori, fie și pentru noutatea aromei și gustului.

Mușchiulețul de porc îl tai subțire, îl crestez, îl bat puțin și îl condimentez simplu cu sare și piper proaspăt zdrobit.

Astfel pregătit, îl frig pe o tigaie încinsă și unsă cu foarte puțin ulei. Încerc să nu-l țin prea mult la foc, pentru a nu-l usca inutil.

Ciupercile Mun, ardeiul tăiat fâșii, câteva rondele de praz și câteva rondele de ardei iute le sotez în tigaie și le condimentez cu sare și puțin piper.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete