miercuri, 5 aprilie 2017

Omletă la cuptor

Omletă la cuptor
Omletă la cuptor
Omletă la cuptor

Foto: Omletă cu brocoli, ciupercuțe, bacon, ardei, rondele de morcovi, mozzarella (la cuptor);

Ingrediente:
-5-6 ouă;
-legume proaspete sau congelate (brocoli, ardei, rondele morcov);
-mozzarella;
-ciupercuțe;
-bacon;
-ulei de măsline;
-2-3 linguri făină;
-sare;
-piper.

Într-un bol mare se bat ouăle, folosind telul și se adaugă 2 linguri de făină. Adăugați legumele tăiate cubulețe, ciupercuțele tăiate felii, baconul feliat fin, sare și piper. Partea bună la această omletă este că puteți adăuga și alte legume (roșii deshidratate, mazăre verde-fiartă etc.) 

Într-o tigaie antiaderentă, cu coada detașabilă, încindeți puțin ulei de măsline. Adăugați compoziția și prăjiți 1-2 minute. În acest timp timp adăugați mozzarella ruptă cu mâna, rondele de ardei roșu și presărați piper.

Dați tigaia la cuptor, la foc mediu. Când este gata, scoateți omleta pe un platou, presărați pătrunjel tocat fin și serviți caldă sau rece, la micul dejun sau la cină.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete