sâmbătă, 15 aprilie 2017

Ouă vopsite în foi de ceapă

Ouă vopsite în foi de ceapă
Ouă vopsite în foi de ceapă
Ouă vopsite în foi de ceapă
Ingrediente:
-ouă;
-foi de ceapă albă și roșie;
-2-3 linguri de oțet;
-sare.

De data aceasta am combinat foile de ceapă roșie cu cele de ceapă albă. De înălțare mă gândesc să le utilizez separat. În fine, vă țin la curent cu rezultatul!

Pentru a vopsi ouă cu foi de ceapă procedați după cum urmează:

Se scot foile uscate de pe ceapă și se pun la fiert, într-un vas cu apă rece. Când apa s-a colorat intens, se închide focul și se dă cratița cu fiertura într-o cameră răcoroasă, pentru câteva ore.
Foi de ceapă
Când decideți să vopsiți ouăle, strecurați zeama. Spălați ouăle, așezați-le crude într-un vas și turnați peste ele zeama de la ceapă. Adăugați 2-3 linguri de oțet și sare. Fierbeți ouăle în acest colorant natural până capătă culoarea dorită.

Acum, dacă vă doriți ouă roșii ca focul, nu aceasta este soluția. În foi de ceapă, ouăle vor avea o culoare roșu închis, cu nuanțe de maro. Spre comparație aș zice „ca sângele coagulat”.  

Când sunt colorate, scoateți ouăle din apa în care au fiert și ungeți-le cu ulei pentru a le da un luciu frumos.

Paște cu lumină!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete