vineri, 7 aprilie 2017

Paste cu carne tocată

Paste cu carne tocată

Foto: Paste cu ciuperci și carne tocată;

Ingrediente:
-o ceapă mică;
-ciuperci;
-carne tocată (porc și vită);
-un ardei gras roșu;
-măsline (opțional);
-pastă de tomate;
-sare;
-piper;
-ulei de măsline;
-oregano;
-un pachet de paste;
-cașcaval.

Într-o cratiță curată puneți apă rece la fiert, puțină apă și o lingură de ulei de măsline. Când apa clocotește, adăugați pastele și fierbeți respectând termenii indicați pe pachet.

Într-o cratiță antiaderentă se pun 2-3 linguri de ulei și se lasă să se încindă. Când uleiul este fierbinte, se adaugă ceapa tocată mic și se călește până devine sticloasă, apoi se adaugă ciupercile. Când ciupercile sunt gata, se adaugă ardeiul tăiat fâșii. Se sărează și se mai călește puțin. 

Peste legumele înmuiate se pune carnea tocată și se gătește până ce și aceasta este pătrunsă. Când carnea s-a făcut, adăugați pasta de tomate subțiată cu puțină apă sau cu puțină supă. Atunci când am măsline de calitate, mie îmi place să adaug câteva. Se potrivește gustul de sare, se adaugă piper și se lasă compoziția să scadă. 

Când sosul este suficient de legat, se adaugă pastele fierte și scurse de apă, oregano și cașcaval ras. Se amestecă compoziția și se mai dă câteva minute la cuptor. Atunci când mă grăbesc, eu prefer să nu mai dau pastele la cuptor, ci să la acopăr cu un capac și să le mai las 2-3 minute pe flacără, apoi încă puțin acoperite, dar fără foc. 

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete