miercuri, 5 aprilie 2017

Pui la cuptor și salată de avocado

Pui la cuptor și salată de avocado
Pui la cuptor și salată de avocado
Pui la cuptor și salată de avocado

Foto: Pui la cuptor, salată de avocado și porumb fiert;

Rețeta puiului simplu, la cuptor, v-am mai descris-o. Ceea ce vreau să vă prezint astăzi, e salata de avocado cu porumb. Este o salată aromată, răcoritoare și cu calorii puține.

Ingrediente:
-2-3buc avocado copt;
-o conservă de porumb fiert;
-ceapă șalotă;
-pătrunjel;
-sare;
-piper;
-lămâie;
-ulei măsline.

Tăiați avocado și ceapa în cuburi. Pătrunjelul va fi tăiat mare, păstrând forma frunzelor. 

Combinați ingredientele (avocado, ceapa, porumbul, pătrunjelul) într-un bol și amestecați cu grijă să nu le zdrobiți.

Adăugați sare, piper (opțional), ulei de măsline, zeamă de lămâie. Serviți ca atare sau ca garnitură.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete