joi, 6 aprilie 2017

Salată cu piept de pui

Salată cu piept de pui
Salată cu piept de pui
Salată cu piept de pui
Salată cu piept de pui

Foto: Salată verde cu piept de pui și mărar;

Ingrediente:
-o salată verde;
-un piept de pui (făcut pe grill sau la cuptor);
-ceapă roșie;
-roșii;
-mărar;
-semințe de in;
-sare;
-piper;
-ulei de măsline;
-oțet de vișine (sau alt fel de oțet);

Se taie în cuburi mici pieptul de pui făcut la cuptor ori pe grill. Ceapa se taie solzișori, roșiile felii, iar salata se rupe cu mâna. 

Puneți toate ingredientele într-un bol, adăugați semințe de in, mărar tocat fin, sare, piper, ulei de măsline, oțet. Amestecați totul cu grijă pentru a nu se zdrobi și serviți cu pâine neagră.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete