joi, 6 aprilie 2017

Salată de spanac

 Piept de pui și ciuperci pe grill, salată de spanac
 Piept de pui și ciuperci pe grill, salată de spanac
 Piept de pui și ciuperci pe grill, salată de spanac

Foto: Piept de pui și ciuperci pe grill, salată de spanac;

Ingrediente:
-un pachet de baby spanac, spălat și curățat de impurități;
-roșii cherry;
-ceapă roșie;
-sare;
-oțet de mere sau de vișine;
-ulei de măsline.

Roșiile se spală și taie în sferturi, ceapa se curăță și se taie rondele iar frunzele de baby spanac se lasă întregi. Acolo unde sunt prea mari, pot fi rupte în două, cu mâna. 

Ingredientele se pun într-un bol, se adaugă sarea, oțetul și uleiul de măsline. Se amestecă totul cu mișcări largi și se servește alături de o friptură savuroasă.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete