vineri, 7 aprilie 2017

Sandwich cu unt și icre

Sandwich cu unt și icre
Sandwich cu unt și icre
Sandwich cu unt și icre
Sandwich cu unt și icre
Icrele sunt un aliment bogat în nutrienți, iar după o iarnă lungă, sunt numai potrivite. Dacă mai socotești și gustul minunat, le poți considera gustarea perfectă.

Ingrediente:
-icre roșii mari;
-unt gras;
-pâine;
-câteva frunze de pătrunjel, pentru decor.

Tăiați felii de pâine subțirele, apoi le porționați cât să poată intra în gură fără a mai fi mușcate. Dați-le o formă cât mai plăcută și încercați ca bucățile să fie egale.

Întindeți un strat subțire de unt pe fiecare, iar în centru, folosind o linguriță, puneți o grămăjoară de icre.

Decorați cu frunze proaspete de pătrunjel.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete