duminică, 30 aprilie 2017

Saramură de păstrăv

Saramură de păstrăv
Saramură de păstrăv
Saramură de păstrăv
Saramură de păstrăv
Saramură de păstrăv
Ingrediente:
-3 păstrăvi;
-3-4 ardei grași;
-ardei iute;
-6-7 roșii;
-o căpățână de usturoi;
-pătrunjel proaspăt.

Deși nu prea are oase și se poate consuma fără prea mare stres, păstrăvul este un pește ceva mai fad, de aceea îmi place să-l pregătesc în saramură. Astfel împrumută din gustul și aroma legumelor. 

Citește și: Saramură de porc

Frigeți peștele pe grill sau puteți să-l treceți prin făină și să-l prăjiți, dacă așa vă place mai mult. Când este gata, scoateți peștele și-l puneți într-o tavă, cea în care veți definitiva saramura.

Frigeți legumele pe grill, tăiați ardeiul iute în rondele și curățați și zdrobiți usturoiul. 

Separat, într-o oală curată puneți apă la fiert. Curățați legumele de coajă și le adăugați când lichidul clocotește. Condimentați cu sare și piper, adăugați usturoiul și lăsați să scadă puțin. 

Când saramura este aproape gata, turnați-o peste pește și mai lăsați la fiert câteva minute și împreună cu acesta.

Scoateți pe o farfurie, presărați pătrunjel proaspăt și rondele de ardei iute și serviți cu mămăligă și ardei iute.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete