vineri, 7 aprilie 2017

Somon și zucchini pe grill

Somon și zucchini pe grill
Somon și zucchini pe grill
Somon și zucchini pe grill
Foto: Somon și zucchini pe grill; 

Ingrediente:
-2-3 zucchini tineri;
-sare;
-ulei;
-piper.

Tăiați zucchini în felii de 1 cm. Eu prefer să nu le dau cu sare în acest moment, nu vreau să-și lase zeama.

Încindeți un grill de fontă, uns cu puțin ulei. Uneori, eu îl folosesc neuns, pentru că nu-mi doresc fum în bucătărie și vreau ca legumele să fie mai dietetice.

Când e fierbinte, așezați zucchini și-i coaceți pe ambele fețe. Când sunt gata, sărați, presărați piper și puteți servi cu tzaziki ori cu pastă de usturoi. Veți fi surprinși cât de dulci și buni sunt.

Somonul este un pește grăsuț, iar pentru a-l frige eu nu folosesc altă grăsime, decât ceea ce-și lasă din propria piele.

Astfel, încind o tigaie, iar când e suficient de fierbinte, așez peștele spălat și uscat cu un șervet, așezând pielea în jos, cu solzi cu tot.

Se frige până capătă culoare, se întoarce bucata de pește și se așteaptă până formează o crustă colorată, dar nu trebuie lăsat să se usuce. E mult mai bun dacă are un miez suculent.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete