Spagetti cu piept de pui

Spaghetti cu piept de pui, măsline umplute cu migdale și cubulețe de mozzarella
Spaghetti cu piept de pui, măsline umplute cu migdale și cubulețe de mozzarella
Spaghetti cu piept de pui, măsline umplute cu migdale și cubulețe de mozzarella

Foto: Spaghetti cu piept de pui, măsline umplute cu migdale și cubulețe de mozzarella;

E inutil să vă spun că pastele și pizza sunt preferatele copiilor. Din acest motiv inovez mereu când e vorba de spaghetti. N-aș vrea ca tocmai al meu să se plictisească de un singur gust.

Spaghetti cu piept de pui se pregătesc astfel:

Într-un vas curat, se pune apa la fiert, cu un pic de sare și un strop de ulei de măsline. Când apa clocotește, se pun pastele întregi și se scufundă în lichid. Se fierbe conform precizărilor de pe ambalaj, respectând timpul necesar de fierbere.

Pastele fierte se scurg de apă și se servesc calde, cu sosul următor:

Într-un vas curat, uscat, antiaderent, se picură puțin ulei de măsline. Alegeți un mezel de calitate, eu am optat pentru un salam italian savuros, tăiați câteva felii, pe care le tăiați în fâșii înguste. Puneți salamul în uleiul cald și lăsați-l puțin. Condimentați cu sare și piper.

În acest timp, tăiați pieptul de pui (fără os și fără piele) și adăugați-l peste salam. Gătiți în continuare, amestecând din când în când. 

Tăiați câteva ciupercuțe în cuburi și adăugați-le peste pieptul de pui. Gătiți în continuare până și ciupercuțele sunt făcute.

Adăugați măslinele și sosul de roșii. Eu am optat pentru măsline umplute cu migdale. Mi se par deosebit de savuroase. Gătiți până când preparatul ajunge la consistența dorită, amestecând din când în când.

La final adăugați verdeața, piper și sare dacă mai este nevoie și cubulețe de mozzarella.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu