miercuri, 5 aprilie 2017

Spaghetti cu carne de porc, suc de roșii și brânză Cheddar răzuită

Spaghetti cu carne de porc, suc de roșii și brânză Cheddar răzuită
Spaghetti cu carne de porc, suc de roșii și brânză Cheddar răzuită
Spaghetti cu carne de porc, suc de roșii și brânză Cheddar răzuită

Foto: Spaghetti cu carne de porc, suc de roșii și brânză Cheddar răzuită;

Într-un vas curat, se pune apa la fiert, cu un pic de sare și un strop de ulei de măsline. Când apa clocotește, se pun pastele întregi și se scufundă în lichid. Se fierbe conform precizărilor de pe ambalaj, respectând timpul necesar de fierbere.

Pastele fierte se scurg de apă și se servesc calde, cu compoziția următoare:

Într-un vas curat, uscat, antiaderent, se picură puțin ulei de măsline. Tăiați carnea de porc în fâșii subțiri și adăugați-o peste ulei. Gătiți în continuare, amestecând din când în când. Condimentați cu sare și piper.

Tăiați câteva ciupercuțe în felii și adăugați-le peste carnea de porc rumenită. Adăugați ardei gras, roșu, tăiat fâșii și rondele de ardei iute. Gătiți în continuare până ardeiul și ciupercuțele sunt făcute.

Adăugați măslinele și sosul de roșii. Eu am optat pentru măsline kalamata. Mi se par deosebit de savuroase. Gătiți până când preparatul ajunge la consistența dorită, amestecând din când în când.

La final adăugați verdeața, piper și sare dacă mai este nevoie și brânza Cheddar răzuită.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete