miercuri, 5 aprilie 2017

Stufat de pasăre

Stufat de pasăre
Stufat de pasăre
Stufat de pasăre

Foto: Stufat de pasăre;

Verdețurile de primăvară sunt pe gustul meu. Stufatul un fel de mâncare în care pot combina savoarea cărnii și aromele tinere ale verdețurilor primăvăratice.

Ingrediente:
-o pasăre grăsuță;
-1 ceapă uscată; 
-3 legături de usturoi verde;
-2 legături de ceapă verde;
-roșii în bulion ori roșii proaspete;
-sare;
-piper;
-mărar.

Mod de preparare:

Dacă aveți o pasăre de curte, e bine să vă rezervați timp. Pregătiți pulpele și pieptul, le tăiați în bucăți de mărimea dorită și le puneți la fiert în apă rece. Adăugați și un strop de sare și puneți la foc pentru 2-3 ore, în funcție de cât e de bătrână pasărea.

Când pasărea e gata fiartă, încindeți puțin ulei într-o cratiță curată și adăugați ceapa uscată, tocată mic. Lăsați-o puțin, doar până devine translucidă, stingeți cu puțină supă de la pasăre și mai fierbeți puțin. 

Adăugați bucățile de carne, restul de supă, condimentați și continuați fierberea. 

Tăiați în bucăți mari ceapa și usturoiul verde și le adăugați în sos. Mai fierbeți câteva minute. Puneți roșiile tocate și lăsați la foc mediu, până scade sosul.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete