miercuri, 5 aprilie 2017

Suc de roșii

Suc de roșii
Suc de roșii

Foto: Suc de roșii cu pătrunjel...noroc!

Dacă aveți poftă de un pahar de suc răcoritor și savuros, vă recomand sucul de roșii. Este simplu de preparat, sățios și foarte gustos.

Dacă aveți în casă un separator de roșii pentru bulion, acesta e instrumentul de care aveți nevoie. Montați-l și pregătiți câteva roșii mari, coapte, zemoase. Cam 5-6 bucăți, aș zice, pentru că vă va plăcea și veți mai dori o porție și mai târziu.

Spălați, uscați și tăiați roșiile în felii mari. Treceți-le prin separator. Păstrați sucul și aruncați cojile și semințele rezultate. Dacă vi se pare că în resturile care ies prin vârful separatorului mai este suc, puteți să le mai treceți încă o dată. Adăugați în sucul rezultat un strop de sare și dați-l la frigider, pentru a se răci. 

Scoateți sucul de la rece, turnați-l într-un pahar, adăugați deasupra câteva frunze tocate,de pătrunjel și savurați-l cu un pai.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete