joi, 6 aprilie 2017

Sufleu de pui și ciuperci

Sufleu de pui și ciuperci
Sufleu de pui și ciuperci
Sufleu de pui și ciuperci

Foto: Sufleu de pui, ciuperci și tzatziki;

Ingrediente:
-6-7 cartofi fierți;
-piept de pui;
-ciuperci;
-ceapă;
-cașcaval răzuit;
-sare;
-piper;
-lapte;
-făină.

Se fierb cartofii în coajă, se decojesc, se lasă la răcit și se dau prin răzătoarea mare. 

Pieptul de pui se taie cuburi și se călește în puțin ulei, alături de ciupercuțele tăiate felii și ceapa tocată mărunt. Când totul este auriu, se presară 1-2 linguri de făină și se încorporează în grăsimea scursă. Se stinge cu lapte și se mai fierbe până preparatul capătă consistența asemănătoare unei ciulama.

Într-o tavă pregătită cu hârtie de copt, se presară jumătate din cantitatea de cartofi fierți și răzuiți, formând o foaie pufoasă. Se toarnă compoziția cu pui și se adaugă în strat și restul cartofilor răzuiți.

Deasupra se presară cașcaval ras și se dă la cuptor până se leagă și se rumenește.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete