vineri, 7 aprilie 2017

Supă cremă de ciuperci

Supă cremă de ciuperci
Supă cremă de ciuperci
Supă cremă de ciuperci
Supă cremă de ciuperci
Foto: Supă cremă de ciuperci și crutoane mari de pâine integrală;

Ingrediente:
-ciuperci;
-ceapă;
-cartofi;
-o rădăcină de pătrunjel;
-o rădăcină mică de țelină;
-smântână;
-sare;
-piper;
-ulei de măsline.

Rădăcinoasele se curăță, se taie în bucăți mari și se pun la fiert în apă rece, împreună cu 2-3 linguri de ulei și puțină sare. Când sunt fierte pe jumătate se adaugă și cartofii și ciupercile tăiate în bucăți mari. 
După ce s-au fiert, lăsăm să se răcorească, scurgem din supa de legume și pasăm totul cu robotul de mână sau folosind un blender. 

Subțiați piureul rezultat, folosind supa scursă anterior, până ce obțineți consistența dorită. Adăugați smântâna și potriviți gustul de sare și piper. Serviți cu smântână și crutoane.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete