sâmbătă, 13 mai 2017

Ceai de trandafiri

Ceai de trandafiri
Deși ceaiul de trandafiri este cunoscut pentru efectele sale benefice asupra organismului, acesta având capacitatea de a înlătura simptomele gripei și răcelii, de a calma sistemul nervos, de a face pielea mai catifelată, de a întări sistemul imunitar sau de a calma problemele digestive, eu îl pregătesc și-l consum pentru parfumul subtil și aroma inegalabilă, pentru confortul și pentru plăcerea simplă pe care mi-o produce.
Ceai de trandafiri
Ceai de trandafiri
Ingrediente pentru o ceașcă de ceai:
-petale proaspete sau uscate de trandafiri de dulceață;
-lămâie;
-miere;
-apă fierbinte.

Pentru pregătirea ceaiul de trandafiri, folosește apă fierbinte, dar nu clocotită. 

Petalele, mierea și câteva picături de lămâie se pun în ceașcă. Se adaugă apa fierbinte și se lasă la infuzat 5 minute.

Când ceaiul a căpătat culoarea roz și aromă plăcută, scoateți cu grijă petalele de trandafir. Savurați ceaiul alături de o prietenă.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete