marți, 16 mai 2017

Ciorbă de varză cu costiță de porc

Ciorbă de varză cu costiță de porc
Ciorbă de varză cu costiță de porc
Ciorbă de varză cu costiță de porc
Ingrediente:
-o varză albă;
-1-2 cepe;
-2 ardei grași galbeni;
-roșii din conservă;
-borș;
-puțin ulei;
-sare;
-piper;
-1-2 foi de dafin;
-mărar proaspăt.


Coasta de porc se spală, taie în bucăți potrivite și se pune într-o cratiță, în puțin ulei încins. Se călește puțin, apoi se adaugă legumele tocate mărunt. Se călesc și acestea împreună cu carnea, se adaugă piper proaspăt zdrobit și puțină sare, se stinge cu o cană de apă și se lasă la fiert sub capac. 

Când carnea este pe jumătate fiartă, se adaugă varza tăiată fin și frecată cu un strop de sare. Se  mai adaugă 1-2 căni de apă, 1-2 foi de dafin și se lasă la fiert.

Citește și: Varză dulce cu ciolan

Când varza e aproape fiartă, se adaugă roșiile din conservă și borșul fiert. Se mai fierbe câteva minute, până și roșiile se pătrund, se potrivește gustul de sare, se mai adaugă puțin piper, apoi se închide focul și se presară mărar proaspăt tocat.

Poftă bună! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete