sâmbătă, 20 mai 2017

Doradă pe sare și cartofi noi cu mărar și usturoi

Doradă pe sare și cartofi noi cu mărar și usturoi
Doradă pe sare și cartofi noi cu mărar și usturoi
Doradă pe sare și cartofi noi cu mărar și usturoi
Ingrediente:
-doradă proaspătă;
-sare grunjoasă.

-cartofi noi;
-ulei;
-usturoi proaspăt;
-mărar.

Citește și: Doradă friptă și salată de avocado

Dorada se eviscerează, se spală și se usucă, folosind șervețele de hârtie absorbantă. Cât timp este pregătită dorada, se pune sare mare într-o tigaie întinsă și se lasă la încins.

Când sarea este fierbinte, se așază dorada și se lasă să se rumenească pe fiecare parte, întorcând când este nevoie și scuturând surplusul de sare.

Cartofii noi se aleg micuți, se curăță, se spală, iar cei mai mari se taie în două.  Se prăjesc în ulei încins până se rumenesc, apoi se toarnă puțină apă, se acoperă cu un capac și se lasă la înăbușit. 


Când s-a evaporat toată apa, iar cartofii sunt fragezi și pufoși, se scurge restul de ulei, se adaugă usturoiul zdrobit și mărarul tocat, se amestecă de câteva ori și se oprește focul.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete