sâmbătă, 27 mai 2017

Miel cu roșii, la cuptor

Miel cu roșii, la cuptor
Miel cu roșii, la cuptor
Miel cu roșii, la cuptor
Miel cu roșii, la cuptor
Ingrediente;
-o pulpă de miel;
-4-5 roșii coapte;
-o căpățână de usturoi;
-un pahar mare de vin alb;
-ulei de măsline;
-sare;
-piper;
-rozmarin.
Miel cu roșii, la cuptor

Pulpa de miel se curăță și se așază în tava de copt. Roșiile se pun întregi, împrejurul pulpei. Usturoiul se curăță și se taie rondele fiecare grăunte, apoi se pune în tavă.

Carnea se presară cu sare, piper, rozmarin proaspăt, se stropește cu ulei de măsline, apoi se toarnă vinul în tavă și se dă la cuptor, la foc mediu.

Când carnea este rumenă, se scoate din cuptor, se tranșează și se servește caldă, împreună cu roșiile și alături de o salată de castraveți și mujdei proaspăt.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete