miercuri, 10 mai 2017

Orez cu morcovi și carne de pasăre

Orez cu morcovi și carne de pasăre
Orez cu morcovi și carne de pasăre
Orez cu morcovi și carne de pasăre
Orez cu morcovi și carne de pasăre
Ingrediente:
-carne de pasăre de curte;
-o cană mare de orez;
-o rădăcină mică de țelină;
-2 cepe medii;
-2 morcovi;
-sare;
-piper;
-1-2 foi de dafin.


Carnea de găină se spală și se pune la fiert în apă rece. Când e fiartă pe jumătate, se adaugă și țelina, puțină sare și 1-2 foi de dafin. Se acoperă vasul și se fierbe în continuare.

Separat, se dau pe răzătoare morcovii și ceapa. Puneți la încins puțin ulei, într-o cratiță și căliți legumele răzuite. Adăugați sare și piper, stingeți totul cu supă de pasăre și lăsați să fiarbă până legumele devin pufoase.

Când legumele sunt fierte, se scoate țelina din oala unde fierbe pasărea și se adaugă pasta de morcovi și ceapă. Se mai fierbe puțin, apoi se adaugă o cană de orez curat. Se fierbe până orezul se umflă.


Când orezul a scăzut, se închide focul și se presară pătrunjel proaspăt mărunțit.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete