sâmbătă, 3 iunie 2017

Frigărui de berbecuț

Frigărui de berbecuț
Frigărui de berbecuț
Frigărui de berbecuț
Frigărui de berbecuț
Frigărui de berbecuț
Frigărui de berbecuț
Ingrediente:
-pulpă de berbecuț;
-ulei de măsline;
-sare;
-piper;
-oregano;
-rozmarin;
-busuioc;
-bețe de bambus.

Verdețurile (oregano, rozmarin, busuioc) se zdrobesc în mojar. Peste ierburi se adaugă piper, sare și ulei de măsline și se formează o pastă verde, foarte aromată.

Carnea de berbecuț se curăță de pielițe, se taie în bucăți mici cât să poată fi puse pe frigărui și se condimentează cu un amestecul pregătit anterior. 

Astfel condimentată, se lasă la frigider peste noapte. A doua zi, se înșiră pe frigărui și se frige pe grătar sau pe grill. Puteți servi cu o salată verde.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete