miercuri, 28 iunie 2017

Legume la cuptor

Legume la cuptor
Legume la cuptor
Legume la cuptor
Legume la cuptor
Ingrediente:
-cartofi;
-ceapă;
-dovlecei;
-roșii;
-morcovi;
-ulei de măsline;
-piper;
-sare;
-verdeață.

Pe vremea caldă de zilele acestea, am simțit nevoia de o mâncare ușor de digerat, dar plină de vitamine și savoare. Legumele la cuptor se pregătesc foarte simplu și sunt potrivite în zilele de vară.

Curățați legumele (mai puțin roșiile) și le tăiați în bucăți mari, ca pentru supă, apoi le așezați într-o tavă de copt. 

Turnați ulei de măsline, sare, piper mărunțit și verdeață tocată fin. Amestecați totul foarte bine, pentru a acoperi toate bucățile de legume uniform.

Tăiați roșiile în rondele groase de cca. 1 cm. și le așezați peste legumele din tavă. Dați tava la cuptor și așteptați să se rumenească, apoi serviți cu o friptură.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete