marți, 20 iunie 2017

Omletă cu mazăre

Omletă cu mazăre
Omletă cu mazăre
Omletă cu mazăre
Ingrediente:
-o ceapă medie;
-mezeluri;
-brânză grasă sau cașcaval;
-o ceașcă de mazăre fiartă;
-mărar;
-piper;
-sare;
-ulei de măsline;
-o roșie pentru decor.


Ceapa se taie solzi fini și se pune la călit în ulei de măsline. Când s-a înmuiat ușor, se adaugă mezelurile tăiate fâșii și se mai prăjește câteva minute, apoi se ridică tigaia de pe foc și se condimentează cu sare și piper.

Citește și: Omletă la cuptor

Se amestecă ouăle cu furculița, se adaugă ceapa și mezelurile și se toarnă întreaga compoziție într-o tigaie încinsă.

În timp ce omleta se prăjește, se adaugă uniform mazărea și cuburile de brânză sau cașcaval. Când s-a prăjit ușor, se pune tigaia la cuptor până omleta este gata.

Citește și: Omletă cu brânză

Când este pregătită pentru masă, se presară mărar proaspăt tocat și se decorează cu o roșie.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete