vineri, 14 iulie 2017

Desert răcoritor de fructe

Desert răcoritor de fructe
Desert răcoritor de fructe
Desert răcoritor de fructe
Ingrediente:
-banane (1buc/porție);
-fructe de pădure;
-sirop de fructe de pădure.


Bananele se decojesc și se pun în blender. Se adaugă fructele de pădure cogelate (fără a se decongela) și puțin sirop de fructe de pădure. Eu prefer siropul făcut în casă, dar voi puteți proceda cum doriți. Se mixează până se omogenizează. Puteți mixa cu moderație, pentru că bucățile mari de fructe de pădure din compoziție îi dau o textură plăcută.

Turnați mixul de fructe într-un bol, decorați cu fructe întregi, picurați puțin sirop și deasupra și serviți cât este rece, încă.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete