miercuri, 12 iulie 2017

Ouă ochi în ardei gras

Ouă ochi în ardei gras
Ouă ochi în ardei gras
Ouă ochi în ardei gras
Ouă ochi în ardei gras
Ingrediente:
-ouă;
-ardei gras;
-bacon;
-pătrunjel;
-sare;
-piper;
-ulei de măsline;
-ardei iute tăiat rondele;
-ketchup.

Într-o tigaie se încălzește puțin ulei de măsline. Ardeiul se spală, se usucă și se taie în rondele de cca. 1cm grosime, apoi se pune în uleiul încins.

Ouăle se sparg, pe rând, într-o ceașcă și se toarnă cu grijă în cercurile de ardei. Se presară sare, piper, bucățele de bacon prăjit, rondele fine de ardei iute și se lasă la foc până se coagulează albușul.

Separat, se taie felii de pâine albă, se decupează cu gura unei căni miezul acestora, pentru a fi rotund. Se prăjește pâinea pe ambele fețe și se așază pe fiecare felie câte un ou. 

Se stropește fiecare sandwich cu ketchup și se decorează cu pătrunjel verde.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete