miercuri, 5 iulie 2017

Ouă ochi în coșulețe de roșii

Ouă ochi în coșulețe de roșii
Ouă ochi în coșulețe de roșii
Ouă ochi în coșulețe de roșii
Ingrediente:
-roșii de dimensiuni medii;
-ouă crude în număr egal cu roșiile;
-sare;
-piper;
-bacon;
-pătrunjel verde;
-ketchup;
-frunze de salată pentru decor.
Ouă ochi în coșulețe de roșii
Baconul se prăjește pe grill, fără grăsime, apoi se rulează pentru a-i da un aspect plăcut.

Roșiile se spală și se usucă pe un șervețel. Se taie căpăcelul cu codița și se scobește miezul cu o lingură, formând un coșuleț.

În fiecare coș se sparge câte un ou, se presară sare și piper și se așază într-o tavă de copt. Se repetă operațiunea pentru fiecare coșuleț, apoi se introduce tava la cuptor, la foc mediu.

Se lasă în cuptor până se coagulează albușul, iar gălbenușul rămâne lichid. Serviți cu pătrunjel proaspăt, baconul prăjit și ketchup, pe pat de salată verde. 

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete