marți, 18 iulie 2017

Sandwich cu turte de casă

Sandwich cu turte de casă
Sandwich cu turte de casă
Sandwich cu turte de casă
Sandwich cu turte de casă
Ingrediente:
-piept de pui;
-roșii cherry;
-măsline;
-rucola;
-mozzarella;
-sare;
-piper;
-ulei de măsline;

-turte de casă coapte pe flacără.

Aceste sandwich-uri le pregătesc atunci când am deja pui întreg pregătit la cuptor, dar al cărui piept nu a fost consumat. Însă, puteți pregăti pieptul de pui și special pentru ele. Marinați pieptul de pui într-un amestec de ulei de măsline, sare, piper, boia iute de ardei și mărar sau cimbru uscat, după cum preferați. Coaceți pieptul de pui pe hârtie de copt, fără a mai adăuga apă.

Turtele se frământă simplu, ca pâinea de casă, se lasă la dospit, iar când coca e gata, se formează bile, ca pentru gogoși. Se mai lasă și acestea la dospit câteva minute.

Puneți un grill de fontă pe flacăra aragazului. Întindeți coca în strat subțire și coaceți pe ambele fețe, fără a le arde. Vor deveni foarte elastice și parfumate.
turte de casă, Sandwich cu turte de casă
Folosiți aceste turte în locul feliilor de pâine. Presărați deasupra mozzarella răzuită, bucăți de piept de pui pregătit la cuptor, cu condimente, jumătăți de roșii cherry și măsline. Presărați piper și puțină sare. Dați sandwich-urile la cuptor până se topește brânza. Când sunt gata, așezați deasupra rucola proaspătă, stropiți cu ulei de măsline, presărați sare și piper. Serviți calde.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar de ocazie, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete