marți, 11 iulie 2017

Sandwich la cuptor

Sandwich la cuptor
Sandwich la cuptor
Sandwich la cuptor
Sandwich la cuptor
Ingrediente:
-4 felii de pâine (cca. 1 cm grosime);
-ulei de măsline;
-3-4 grăunți de usturoi;
-sare;
-piper
-pătrunjel;

-mușchi file;
-mozzarella;
-roșii tăiate cubulețe;
-ardei gras;
-ardei iute.

Usturoiul se zdrobește împreună cu sarea și câteva frunze de pătrunjel și se amestecă bine cu puțin ulei de măsline.
Sandwich la cuptor
Feliile de pâine se prăjesc pe o singură parte. Se așază cu partea prăjită în sus și se ung cu sosul de usturoi.
Sandwich la cuptor
Peste sosul de usturoi se așază câteva fâșii de mozzarella, mușchi file, ardei gras, roșii tăiate, alte câteva fâșii de mozzarella, rondele mici de ardei iute, piper măcinat proaspăt și verdeață.

Se introduc la cuptor pentru câteva minute și se servesc calde.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Doar eu

Bucătar din plăcere, fără studii în ale gastronomiei, am creat „Farfuria zilei” ca sursă de inspirație pentru voi, pentru toți cei ce măcar și o singură dată v-ați pus întrebarea: „Azi, ce pun în farfurie?” Aici nu veți găsi rețete fixe, cu gramaje măsurate și timpi calculați. Eu gătesc cu aceeași plăcere cu care pictez sau îmi decorez casa. Inovez mereu, schimb gusturi, mă bucur de savori și culori.

Farfuria zilei

Hamburger de casă (I)

Etichete